terima kaseh awak,awak dan awak!

28 September 2011

family,si dia and kawan2..mwah,mwah,mwah!

aku mungkin takde iPad 2
aku mungkin takde iPhone 5
aku mungkin takde Blackberry Bold 4
aku mungkin takde kereta Skyline GTR
aku mungkin takde rumah agam yang besar
aku mungkin takde duit yang banyak

TAPI

aku ada FAMILY yang bahagia
aku ada kawankawan LAMA yang still contact aku
aku ada kawankawan BARU yang faham aku

dan aku sangat2 bersyukur dgn nikmat Allah yang infinity banyaknya,,

betul lah orang kata,
"KEBAHAGIAAN takkan dapat dibeli dengan WANG RINGGIT"


"A happy person focuses on what they have rather than on what they don’t have."

Stop complaining and you'll be a happy and positive person, inshaAllah..


*bukan aku mungkin takde, tapi memang aku takde.. kekekee~



dicuri dengan penuh kasih sayang dr status fb kawan! thanks Silentslayer Hisyham =D

0 hot gossip(s):

Post a Comment

kutuk jom!