terima kaseh awak,awak dan awak!

22 December 2011

i have reached 21 years of age!

Assalamuailaikum, thanks for visiting to my blog, even if u didnt do it on purpose. it's ok sayang, thanks jugak. =p

17 December yang lepas, merujuk kepada perkara diatas, alhamdulillah i have reached 21 years of age. time goes by too fast it seemed like i just registered to kindergarten. then peed in my pants. accidentally ok. sebab tunggu ayah datang amek lambat, tak sampai2, nak pergi toilet takot ayah cari tak jumpa. haha. ok, kantoikan diri sendiri. anyway, tak malu pun, rasa macam comel je terkencing dalam seluar time tu, tp kalau da umur 21 comel lagi x? jom try. hihi.

well, when i reached 21, i realized that..
  • 70% of my facebook updates are about love, not before nikah, but after nikah. A to the F to the E to the R! mana uruf T?
  • aku dah kurang merajuk, kurang mengada2, kurang cemburu buta, pendek kata semakin matang lah. prasan!
  • ramai kawan yang ada relationship problems datang mengadu n mintak nasihat aku. err.. dah jd doctor love plak skang.. layak ke aku? =p
  • aku dah berani nak sembang pasal rumahtangga dengan mak. wee.. best, share info, n tuntut ilmu rumahtangga sambil2 tu. hihi
  • i'm able to deliver oral presentations spontaneously without referring or reading any text in my hand, so all the words that came out were from my heart, not from the text. (padahal xsempat nak prepare,malas!)
  • aku dah bersemangat nak sambung master. if sebelum ni memang takde perasaan nak sambung lagi kan. insyaAllah, sambung master dulu, pastu kawen, anyway, may all my dreams will not collide with Allah's plans.
  • and bila masuk umur 21 ni aku dah malas nak update blog. rasa macam tanggungjawab lain semakin banyak.

korang yang dah umur 21 ni ada tak rasa macam aku rasa? plis jawab ada. errr.. aku normal kan? =p

0 hot gossip(s):

Post a Comment

kutuk jom!