terima kaseh awak,awak dan awak!

23 May 2010

aku nak betunang cuti sekolah ni.

merajuk yang jugak serasi dengan perangai mengada-ngada memang tak asing dalam masyarakat kucing. tapi kucing tak boleh buat blog and share apa yang buat dia marajuk, so, aku sebagai manusia, aku tolong post perasaan merajuk tu dalam blog ni, harap-harap kucing aku yang dikenali sebagai uteh puas hati dengan post ni. semoga uteh terus maju dalam bidang rajuk-merajuk ni. dengan perasaan takkan pujuk, aku meng-upload gambar-gambar uteh merajuk.

dia tunduk, diam dan membisu. sebab kena kurung dalam toilet. tapi takde sapa nak pujuk. (sapa suruh kacau mak tengah siang ikan, padan muka. hehe)


dia cuba buat muka kesian. dia taknak mengaku bersalah. dia rela di ambil gambar time tengah buat muka tak comel ni.


sekarang, dia buntu. tak tau macam mana nak suruh aku pujuk la tu. (ko ingat hidung ko kaler hitam aku takot?)


dia masih lagi merajuk. macam ni la kucing jantan kalau takda awek. kurang kasih sayang kot. =))


menangis? ko ingat aku tertipu? haha.


last-last ni yang dia bagi kat aku. wekk~ aku pun boleh buat la puteh!


p/s : dont judge a post by its title. ngee~


0 hot gossip(s):

Post a Comment

kutuk jom!