terima kaseh awak,awak dan awak!

10 May 2010

bye bye uia pj

mula-mula sampai uia, macam-macam aku kutuk pasal uia ni.
meja kecik, bilik sempit, locker besar lubang hidung, cafe tak best, tak ramai mamat handsome (ops), macam-macam lagi la..

dalam dok kutuk-kutuk ni, bertahan lama jugak aku kat sini. kenyit-kenyit mata, dah 2 tahun aku tua dalam uia pj ni.

hari ni, 10 may, hari last aku kat sini. esok, i'll be leaving uia pj. bunyi macam sedih, tapi aku happy sebenarnya sebab dah 2 bulan tak balik rumah.. =)

sape cakap tak sedih?
(sedih jugak la,kadang-kadang)

i'm gonna miss a lotsa things here, including...
  • pakgad misai (top 1st tu)
  • block smawap yang romantik tu
  • makcik-makcik cafe, tak kira la endon ke melayu
  • makcik-makcik cleaner yang selalu senyum
  • mesin ATM depan klinik
  • iium-community yang banyak berjasa =)
  • dan lain-lain~
harap-harap uia pj tak sunyi time aku takde nanti.. hehe.. (lagi aman kot)

pagar depan comel..


AMF kacak..


zainab jahsy memang menggoda..


0 hot gossip(s):

Post a Comment

kutuk jom!